Δοκιμάζουμε το Lancer Sportback

Τα πάντα για τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων. Δοκιμές, Παρουσιάσεις, υπέρ και κατά.

Συντονιστής: venzinas

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
SaxoS
Επίτιμο Μέλος*
Επίτιμο Μέλος*
Δημοσιεύσεις: 4209
Εγγραφή: 26 Φεβ 2006, 20:22
Αυτοκίνητο: Saxo vTs F.E
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Κόρινθος / Λ.Ω.Ε
Επικοινωνία:

Δοκιμάζουμε το Lancer Sportback

Δημοσίευση από SaxoS »

Εικόνα

Mετά την σεντάν έκδοση του νέου Lancer, η Mitsubishi λανσάρει τώρα και την 5θυρη έκδοση. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το Lancer Sportback προτάσσει ως πλεονέκτημα ό,τι και το σεντάν, δηλαδή δυναμικό ύφος και ιαπωνικό προφίλ, αλλά με ακόμα πιο πρακτικό ύφος.


Αγριεμένο εμπρός, αλλά κάπως ουδέτερο πίσω
Η δυναμική εικόνα του νέου Lancer Sportback οφείλεται κατά κύριο λόγο στην εντυπωσιακή σχεδίαση του εμπρόσθιου άκρου, που πρωτογνωρίσαμε από τις σεντάν εκδόσεις. Άλλωστε, εκεί δεσπόζει η μάσκα με την ονομασία «Jet Fight Grill», με το τραπεζοειδές σχήμα και τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, η οποία πλαισιώνεται από αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, αλλά και από το καπό με τα έντονα νεύρα που το διατρέχουν. Στην περίπτωσή μας όμως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στο πίσω άκρο του ιαπωνικού μοντέλου. Εκεί ξεχωρίζει η έντονη κλίση του παρμπρίζ (58 μοίρες ανακοινώνει η Μitsubishi), η ευμεγέθης αεροτομή, τα μακρόστενα φωτιστικά με τον καμπυλόγραμμο σχηματισμό, αλλά και ο διακριτικά τονισμένος προφυλακτήρας. Το σύνολο όλων αυτών των στοιχείων διαμορφώνει ένα αρκετά «αθλητικό» και διακριτικά μυώδες αμάξωμα, ικανό να τραβήξει τα βλέμματα όλων όσων επιθυμούν να μεταφέρουν την οικογένειά τους με στιλ και αρκετό δυναμισμό.


Kινητήρας
Με αρκετή ελαστικότητα αλλά σχετικά υψηλά επίπεδα θορύβου (στις υψηλές στροφές), ο 1.800άρης κινητήρας φαίνεται πως ταιριάζει απόλυτα στον οικογενειακό χαρακτήρα του Sportback. Το 5θυρο Mitsubishi κινείται με ευελιξία στην πόλη, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ξεδιπλώνει αρκετά χαρίσματα στις υψηλές στροφές. Με τη συνεργασία του πολύ καλού σε αίσθηση χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 10,3 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση βενζίνης, που ανακοινώνει η ιαπωνική φίρμα, είναι 7,9 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CΟ2 που το συνοδεύουν, αγγίζουν τα 188 γρ./χλμ.


Εσωτερικό
Αρκετά σύγχρονο και με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση είναι το εσωτερικό του νέου Lancer Sportback, το οποίο πάντως δε διαφοροποιείται σε κάτι από αυτό στις σεντάν εκδόσεις.
Ξεχωρίζουμε την υψηλή εργονομία, τα σκληρά αλλά καλής σχετικά ποιότητας υλικά και τα διακριτικά «φιλετάκια» απομίμησης ανθρακονήματος, που συναντάμε τόσο στο ταμπλό όσο και στις επενδύσεις των θυρών. Σε αρκετά καλά επίπεδα βρίσκονται η συναρμογή και το φινίρισμα των υλικών, ενώ ο οδηγός θα βρεί εύκολα τη θέση οδήγησης που του ταιριάζει, χάρη στο τιμόνι που ρυθμίζεται τόσο σε ύψος, όσο και σε βάθος, αλλά και στις πολλές ρυθμίσεις των καθισμάτων.


Χώροι
H δεύτερη σειρά καθισμάτων του νέου Lancer Sportback μπορεί να φιλοξενήσει 2 ενήλικες δίχως πρόβλημα, ενώ αν προστεθεί και τρίτος, οι παραχωρήσεις που θα πρέπει να γίνουν θα είναι μόνο μικρές αφού έχει από τα μεγαλύτερα πλάτη στο πίσω κάθισμα. Την ίδια στιγμή όμως, ενήλικες άνω του μετρίου αναστήματος στη δεύτερη σειρά καθισμάτων ίσως δε βρουν το απαραίτητο για τα κεφάλια τους περιθώριο. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το άνοιγμα της πέμπτης πόρτας επιτρέπει αμεσότατη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών των 344 λίτρων (1.394 λτ. με τα πίσω καθίσματα πεσμένα), ο οποίος έχει και πολύ εκμεταλλεύσιμο σχήμα.


Στο δρόμο
Η Μitsubishi εφοδιάζει το νέο Lancer Sportback με αυτό που η ίδια ονομάζει «σπορ πλαίσιο» και το οποίο περιλαμβάνει αντιστρεπτική δοκό διαμέτρου 21 χιλιοστών, κάπως σφιχτά αμορτισέρ, εμπρός μπάρα θόλων για αναβαθμισμένη ακαμψία, αλλά και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών (16΄΄ στη βασική) και ελαστικά διαστάσεων 215/45. Επιπλέον, το Sportback 1,8 εφοδιάζεται με εμπρός αεριζόμενους δίσκους 15΄΄ και πίσω δίσκους 14΄΄, αλλά και με υδραυλική υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης. Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την ικανοποιητική στιβαρότητα του πλαισίου, συνιστούν ένα πολύ ασφαλές σύνολο κάτω από όλες τις συνθήκες. Το μοντέλο της Mitsubishi διαθέτει διακριτικά σπορτίφ στοιχεία, τα οποία γίνονται αντιληπτά ειδικά όταν κινείται σε δρόμο με απαιτητικές στροφές. Οι μικρές τάσεις υποστροφής, που κάνουν τότε την εμφάνισή τους, διορθώνονται αμέσως από το στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης (M-ASTC). Το σύστημα διεύθυνσης παρουσιάζει πολύ καλή ακρίβεια και αίσθηση στις περισσότερες των περιπτώσεων, αναδεικνύοντας μία μικρή μόνο ασάφεια στην ευθεία με μεγάλες ταχύτητες. Σε κάθε περίπτωση, οι αντιδράσεις του ιαπωνικού μοντέλου είναι προοδευτικές, με την ανάρτηση να παρέχει αρκετά καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες. Σε μέτρια επίπεδα βρίσκεται η απόδοση των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 44,3 μέτρα).
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μοντέλα αυτοκινήτων”