Citroen Saxo 1.1.

Εδώ μπορείτε να τοποθετήσετε/διαβάσετε άρθρα που αφορούν το αγαπημένο μας Saxo.

Συντονιστής: venzinas

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
SaxoS
Επίτιμο Μέλος*
Επίτιμο Μέλος*
Δημοσιεύσεις: 4209
Εγγραφή: 26 Φεβ 2006, 20:22
Αυτοκίνητο: Saxo vTs F.E
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Κόρινθος / Λ.Ω.Ε
Επικοινωνία:

Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από SaxoS »

Το Saxo δεν καταφέρνει να κρύψει την συγγένεια με το Peugeot 106

Εικόνα

Χάρη στη συνολική του απόδοση και την ισορροπημένη λειτουργία σε όλους τους τομείς, το Citroen Saxo καταφέρνει να πείσει απόλυτα. Αν και, όπως επανειλημμένα έχει αναφερθεί, βασίζεται στο 106 δεύτερης γενιάς, η εξέλιξή του έφερε ένα νέο αυτοκίνητο, που όμως δεν καταφέρνει να κρύψει εντελώς τη συγγένειά του με το μικρό Peugeot. Ο λόγος φυσικά για τη σχεδίαση, που με εξαίρεση το εμπρόσθιο μέρος παραπέμπει στις καλόγουστες και ευχάριστες γραμμές του 106. Εκτός από τη σχεδίαση, όμως, το Saxo έχει δανειστεί από το 106 και τα μηχανικά του μέρη. Η έκδοση των 1,1 λίτρων κινείται από τον κινητήρα της σειράς TU της PSA, που αποδίδει 60 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 87 Nm ροπής στις 3.800 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο μοντέλο ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αρκετά καλές, ενώ και η κατανάλωση παραμένει σε καλά επίπεδα. Η σχεδίαση του εσωτερικού του μοντέλου απέχει αρκετά από αυτή του 106, όντας πιο σύμφωνη με τις επιταγές της σύγχρονης αισθητικής. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, αλλά ο σκουρόχρωμος διάκοσμος συντελεί, ώστε τα πλαστικά να δείχνουν πιο φθηνά από ότι είναι στην πραγματικότητα. Οι εσωτερικοί χώροι, χωρίς να θέτουν νέα μέτρα σύγκρισης στην κατηγορία, επαρκούν για τη μεταφορά 5 ατόμων με κάποιες -λογικές- παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 280 λίτρων. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές είναι ουδέτερη, ενώ κάτω από μεγάλη πίεση οι κινητήριοι τροχοί χάνουν την πρόσφυσή τους. Τα χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα δίνουν στην απότομη αλλαγή της πορείας την αίσθηση της επερχόμενης υπερστροφής, όμως καθιστούν το Saxo ευέλικτο σε πολύ κλειστές στροφές. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές, ενώ διαθέτει και ικανοποιητική αίσθηση, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων, που όμως δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την κατευθυντικότητα του μοντέλου.

Αξίζει για:

1) Ασφαλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες
2) Πλούσιο εξοπλισμό ακόμη και στις φθηνότερες εκδόσεις
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
salex
Επίτιμο Μέλος*
Επίτιμο Μέλος*
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 20 Απρ 2006, 09:20
Αυτοκίνητο: Citroen Saxo 1.1
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από salex »

Μικρή και πολύ χρήσιμη σημείωση που δεν θα βρείτε πουθενά γραμμένη:

Το 1.1 άλλαξε όψη, κινητήρα, εγκέφαλο και ηλεκτρικά από τον 9ο του 2000. Όπως και το αντίστοιχο Peugeot 106.

Ο κινητήρας αυτών των λίγων αυτοκινήτων MkII, που κυκλοφόρησαν μέχρι το τέλος της παραγωγής τους το 2001, είναι ο ίδιος με του C3 1.1 που κυκλοφορεί τώρα.

Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του που ήταν mono-point, δηλαδή ψεκασμού από ένα μπεκ, σε αυτόν θα βρείτε όλα τα μέρη από τον 1.4 multipoint (συμπεριλαμβανομένων μπιελών) και 4 μπεκ επάνω στην εισαγωγή, ένα για κάθε κύλινδρο.
Εγκέφαλος Bosch Motronic ME 7.4.4 με δυνατότητα σειριακού προγραμματισμού και δυο αισθητήρες λάμβδα (ένας στην πολλαπλή και ένας στο downpipe). Διάγνωση μέσω OBD-2 προφανώς και immobilizer δεύτερης γενιάς (θα το δείτε να ανάβει αν τυχόν κάνετε τη βλακεία να βάλετε λάδι στην κλειδαριά).

Κατά τα λεγόμενα, το αυτοκινητάκι είναι ένα από τα γρηγορότερα και οικονομικότερα 1.1 (αν όχι ΤΟ) που κυκλοφορούν. Αν το βρείτε πάρτε το, σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα σας προτείνω μερικές γρήγορες και φτηνές μόντες για καλύτερες επιδόσεις ψηλά.

Άβαταρ μέλους
duke21
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 08:30
Τοποθεσία: Άγνωστο

Δημοσίευση από duke21 »

Τρομερά ενδιαφέρον κείμενα μπράβο σας
Φίλε salex τι εννοείς με το <<Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα σας προτείνω μερικές γρήγορες και φτηνές μόντες για καλύτερες επιδόσεις ψηλά.>>
ενδιαφέρομαι μιας και είμαι κάτοχος ενός 1.1.
smile4 :sm20: smile4

georgio3gr
Άριστο Μέλος
Άριστο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 4331
Εγγραφή: 03 Απρ 2006, 11:11
Αυτοκίνητο: ex saxo 1.6 16v owner
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Α σο Κιλκις

Δημοσίευση από georgio3gr »

Δωσε μας τα φωτα σου φιλε...και γω 1,1 ειμαι...

Άβαταρ μέλους
salex
Επίτιμο Μέλος*
Επίτιμο Μέλος*
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 20 Απρ 2006, 09:20
Αυτοκίνητο: Citroen Saxo 1.1
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από salex »

Καλύτερα να τα πούμε από κοντά σε κάποια συνάντηση παίδες, να γνωριζόμαστε κιόλας. Όχι ότι δεν θέλω να σας τα γράφω, αλλά θα είναι πιο εύκολο να σας τα εξηγήσω από κοντά.

Συμβουλή Νο1:
Βγάλτε ΓΡΗΓΟΡΑ εκείνο το πλαστικό σωλήνα βεντούρι που έχει στην εισαγωγή το 1.1 . Πετάξτε το ή κρατήστε το στο σπίτι να το βλέπετε, αλλά μην το αφήσετε εκεί.
Αν το φτιάξετε σωστά θα δείτε μεγάλη διαφορά ροπής στις μεσαίες-υψηλές. Σε μένα μέγιστη ροπή εμφανίζεται τώρα στις 4200-4300 και κρατιέται καλά, με την φτιαγμένη εισαγωγή. Το αυτοκινητάκι με μερικές τέτοιες διορθώσεις και το κοντό κιβώτιό του αρχίζει να πηγαίνει καλύτερα από 1.4 μαμά smile17

Άβαταρ μέλους
marios1.1
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2009, 12:19
Αυτοκίνητο: saxo 97 2door 1.1
Φύλο: Άντρας

Re: Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από marios1.1 »

εμενα μου ειπανε πος για να πιγενει καλιτερα το σαχο 1.1 να βαλο σκουπα και τελικο groupN..!!!!αληθευει αυτο?? :PDT_ivn:
καρτερ υμον ουεν τισ κεφαλις αγιαστιτο τα εκεντροφορια σου γενιθητο και ι τουρβινα σου ως και τον νιτρικον οκσεον αμιν..!!!

Άβαταρ μέλους
sfirakis
Επίτιμο Μέλος*
Επίτιμο Μέλος*
Δημοσιεύσεις: 3640
Εγγραφή: 05 Αύγ 2006, 18:53
Αυτοκίνητο: Saxo 16v
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από sfirakis »

marios1.1 έγραψε:εμενα μου ειπανε πος για να πιγενει καλιτερα το σαχο 1.1 να βαλο σκουπα και τελικο groupN..!!!!αληθευει αυτο?? :PDT_ivn:

Αληθευει αλλα στο 1600 vts που ειναι "πνιγμενο" το μοτερ
του....στο 1.1 τι να κερδισεις ?? 2 αλογα ?? Ουτε που θα το
καταλαβεις....
ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ

Άβαταρ μέλους
marios1.1
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2009, 12:19
Αυτοκίνητο: saxo 97 2door 1.1
Φύλο: Άντρας

Re: Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από marios1.1 »

ναι δικιο εχεις..! :smile10:
καρτερ υμον ουεν τισ κεφαλις αγιαστιτο τα εκεντροφορια σου γενιθητο και ι τουρβινα σου ως και τον νιτρικον οκσεον αμιν..!!!

takaros23
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 05 Μάιος 2009, 21:55
Αυτοκίνητο: saxo 1.1
Φύλο: Άντρας

Re: Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από takaros23 »

guys εχω και γω ενα τετοιο 1,1 του δινα σε επιταχυνσεις αλλα οχι κοφτες και μου κανει κατι περιεργα οταν ζεσταινεται κανει ενα περιεργο θορυβο η μηχανη σαν να κροταλιζει.... τι γινεται σε τετοια περιπτωση?ομως δεν εχω δει καποια διαφορα σε αποδοση μονο αυτο τον ηχο-αντιλαλο.... το κανει τωρα δυο μηνες...

Άβαταρ μέλους
versionsaxo
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2010, 09:13
Αυτοκίνητο: Peugeot rallye 1600 16v
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: A8HNA

Re: Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από versionsaxo »

και εγο εχο ενα 1.1ι και θελο μερικεσ φθινεσ ιδεσ γανα το κανο να πιγενι πιο γριγορα ποσ θα γινι να τοκανο αφτο δοστε οθισι......?

Άβαταρ μέλους
kourlis
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6796
Εγγραφή: 08 Μαρ 2006, 01:07
Φύλο: Άντρας
Τοποθεσία: Βέρνη-Ελβετία

Re: Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από kourlis »

versionsaxo έγραψε:και εγο εχο ενα 1.1ι και θελο μερικεσ φθινεσ ιδεσ γανα το κανο να πιγενι πιο γριγορα ποσ θα γινι να τοκανο αφτο δοστε οθισι......?
Φίλε versionsaxo επειδή μας έχεις βγάλει λίγο τα μάτια και επειδή λίγα καταλαβαίνω από αυτά που διαβάζω και μου παίρνει και κάμποση ώρα να διαβάσω μια πρότασή σου και μάλλον το ίδιο ισχύει για τους περισσότερους σε παρακαλώ πολύ να γράφεις με μεγαλύτερη προσοχή!
Ευχαριστώ!
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
pizzaguy
Άριστο Μέλος
Άριστο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 1779
Εγγραφή: 30 Δεκ 2007, 16:45
Φύλο: Άντρας

Re: Citroen Saxo 1.1.

Δημοσίευση από pizzaguy »

kourlis έγραψε:Φίλε versionsaxo επειδή μας έχεις βγάλει λίγο τα μάτια και επειδή λίγα καταλαβαίνω από αυτά που διαβάζω και μου παίρνει και κάμποση ώρα να διαβάσω μια πρότασή σου και μάλλον το ίδιο ισχύει για τους περισσότερους σε παρακαλώ πολύ να γράφεις με μεγαλύτερη προσοχή!
Ευχαριστώ!
Το έγραψα κι εγώ αλλά που πήγε το post..
ΕικόναΕικόνα

Η βλ@κεία δεν είναι αναπηρία...

Ο αισιόδοξος βλέπει μια ευκαιρία σε κάθε κίνδυνο. Ο απαισιόδοξος βλέπει έναν κίνδυνο σε κάθε ευκαιρία..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Άρθρα για το Saxo”