Το 1400άρι Saxo.
Συντονιστής: venzinas
- SaxoS
- Επίτιμο Μέλος*
- Δημοσιεύσεις: 4209
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2006, 20:22
- Αυτοκίνητο: Saxo vTs F.E
- Φύλο: Άντρας
- Τοποθεσία: Κόρινθος / Λ.Ω.Ε
- Επικοινωνία:
Το 1400άρι Saxo.
Citroen Saxo 1.4
Το 1400άρι Saxo, με εμφάνιση που παραπέμπει στην ακριβότερη έκδοση VTS, των 1.600 κ.εκ., συν όλα τα γνωστά προσόντα του. Αξιοπιστία, οικονομία, ευελιξία, άνεση, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις.
Χάρη στη συνολική του απόδοση και την ισορροπημένη λειτουργία σε όλους τους τομείς, το Citroen Saxo κατάφερε να έχει μια πετυχημένη πορεία. Αν και, όπως επανειλημμένα έχει αναφερθεί, βασίζεται στο 106 δεύτερης γενιάς, η εξέλιξή του έφερε ένα νέο αυτοκίνητο, που όμως δεν μπορεί να κρύψει εντελώς τη συγγένειά του με το μικρό Peugeot. Ο λόγος φυσικά για τη σχεδίαση, που με εξαίρεση το εμπρόσθιο μέρος παραπέμπει στις καλόγουστες και ευχάριστες γραμμές του 106. Εκτός από τη σχεδίαση, όμως, το Saxo έχει δανειστεί από το 106 και τα μηχανικά του μέρη. Η έκδοση των 1,4 λίτρων κινείται από τον αναβαθμισμένο κινητήρα της σειράς TU της PSA, που αποδίδει 75 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. και 118 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο μοντέλο ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αρκετά καλές, ενώ και η κατανάλωση παραμένει σε καλά επίπεδα. Η σχεδίαση του εσωτερικού του μοντέλου απέχει αρκετά από αυτή του 106, όντας πιο σύμφωνη με τις επιταγές της σύγχρονης αισθητικής. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, αλλά ο σκουρόχρωμος διάκοσμος συντελεί, ώστε τα πλαστικά να δείχνουν πιο φθηνά από ότι είναι στην πραγματικότητα. Θετικό στοιχείο αποτελεί το αξιόλογο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ οι εσωτερικοί χώροι, χωρίς να θέτουν νέα μέτρα σύγκρισης στην κατηγορία, επαρκούν για τη μεταφορά 5 ατόμων με κάποιες -λογικές- παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 280 λίτρων. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές είναι ουδέτερη, ενώ κάτω από μεγάλη πίεση οι κινητήριοι τροχοί χάνουν την πρόσφυσή τους. Τα χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα δίνουν στην απότομη αλλαγή της πορείας την αίσθηση της επερχόμενης υπερστροφής, όμως καθιστούν το Saxo ευέλικτο σε πολύ κλειστές στροφές. Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές, ενώ διαθέτει και ικανοποιητική αίσθηση, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων, που όμως δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την κατευθυντικότητα του μοντέλου.
Aξίζει για:
1) Ασφαλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες
2) Πλούσιο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις
Το 1400άρι Saxo, με εμφάνιση που παραπέμπει στην ακριβότερη έκδοση VTS, των 1.600 κ.εκ., συν όλα τα γνωστά προσόντα του. Αξιοπιστία, οικονομία, ευελιξία, άνεση, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις.
Χάρη στη συνολική του απόδοση και την ισορροπημένη λειτουργία σε όλους τους τομείς, το Citroen Saxo κατάφερε να έχει μια πετυχημένη πορεία. Αν και, όπως επανειλημμένα έχει αναφερθεί, βασίζεται στο 106 δεύτερης γενιάς, η εξέλιξή του έφερε ένα νέο αυτοκίνητο, που όμως δεν μπορεί να κρύψει εντελώς τη συγγένειά του με το μικρό Peugeot. Ο λόγος φυσικά για τη σχεδίαση, που με εξαίρεση το εμπρόσθιο μέρος παραπέμπει στις καλόγουστες και ευχάριστες γραμμές του 106. Εκτός από τη σχεδίαση, όμως, το Saxo έχει δανειστεί από το 106 και τα μηχανικά του μέρη. Η έκδοση των 1,4 λίτρων κινείται από τον αναβαθμισμένο κινητήρα της σειράς TU της PSA, που αποδίδει 75 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. και 118 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο μοντέλο ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αρκετά καλές, ενώ και η κατανάλωση παραμένει σε καλά επίπεδα. Η σχεδίαση του εσωτερικού του μοντέλου απέχει αρκετά από αυτή του 106, όντας πιο σύμφωνη με τις επιταγές της σύγχρονης αισθητικής. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, αλλά ο σκουρόχρωμος διάκοσμος συντελεί, ώστε τα πλαστικά να δείχνουν πιο φθηνά από ότι είναι στην πραγματικότητα. Θετικό στοιχείο αποτελεί το αξιόλογο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ οι εσωτερικοί χώροι, χωρίς να θέτουν νέα μέτρα σύγκρισης στην κατηγορία, επαρκούν για τη μεταφορά 5 ατόμων με κάποιες -λογικές- παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 280 λίτρων. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές είναι ουδέτερη, ενώ κάτω από μεγάλη πίεση οι κινητήριοι τροχοί χάνουν την πρόσφυσή τους. Τα χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα δίνουν στην απότομη αλλαγή της πορείας την αίσθηση της επερχόμενης υπερστροφής, όμως καθιστούν το Saxo ευέλικτο σε πολύ κλειστές στροφές. Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές, ενώ διαθέτει και ικανοποιητική αίσθηση, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων, που όμως δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την κατευθυντικότητα του μοντέλου.
Aξίζει για:
1) Ασφαλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες
2) Πλούσιο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις
- filips
- Άριστο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2645
- Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 21:14
- Αυτοκίνητο: saxo 1400 vts
- Τοποθεσία: αθηνα
- Επικοινωνία:
στον οδηγο χρησης η μονη διαφορα απο το απλο 1400 με αυτο του vts ειναι η τελικη ταχυτητα που αντι για 175 ειναι 176...λοιπον,γρηγορα γρηγορα για το mk1 1400 να αναφερω...
τελ.ταχ:175 χλμ
επιταχυνσεις:
0-40-->2.6
0-60-->4,8
0-80-->7,6
0-100-->11,5
0-120-->16,8
0-140-->25,4(μια ενσταση για τον προεδρο:το 1100 δεν τα εχει σε 21,9..καποιο τυπογραφικο θα εχει γινει,γιατι δεν γινεται απο τα 120 στα 140 1,6 δευτ.)
0-160-->41,3
επιταχυνση εν κινησει, με 3η
30-50-->4,2
50-80-->6,1
80-110-->6,9
με 4η
40-60-->5,8
80-110-->9,5
110-130-->7,8
με 5η
50-70-->8,3
80-110-->14,7
110-130-->13,1
400 μετρα απο σταση
17,9δ/λ / 123,5χλμ
1000 μετρα απο σταση
33,4δ/λ /152,7χλμ
σφαλμα ταχυμετρου
ενδειξη-->100
πραγματικα-->96
θορυβος
80χ.α.ω με 3η-->71 dbA
120χ.α.ω με 4η-->73dbA
140χ.α.ω με 5η-->75dbA
καταναλωση
μεση τεστ-->9,23 λιτρα /100χλμ
ρεζερβουαρ-->45 λιτρα
μεση ECE-->6,85 λιτρα/100χλμ
συνθηκες μετρησεων
φορτιο-->2 ατομα και οργανα μετρησεων
ρεζερβουαρ-->γεματο
εξωτ.συνθηκες-->στεγνη ασφαλτος
θερμοκρασια-->15 βαθμοι
ανεμος-->2-3 μποφορ
ενδειξη οδομετρου-->785 χλμ
κινητηρας
4-κυλινδρος σε σειρα,τοποθετημενος εμπρος κατα τον εγκαρσιο αξονα,
με μπλοκ και κυλινδροκεφαλη απο αλουμινιο.τροφοδοσια με ηλεκτρονικο ψεκασμο πολλαπλων σημειων.
κυβισμος-->1360κεκ
μεγ.ισχυς-->75 ιπποι/5500σαλ
μεγ.ροπη-->11,5/3400σαλ
διαμ. x διαδρομη-->75,0 Χ 77.0 χιλ
βαλβιδες-->2 ανα κυλινδρο
εκκεντροφοροι-->1ΕΕΚ
συμπιεση-->10,2:1
αναρτηση
εμπρος-->γονατα μακφερσον,με ψαλιδια βασης και
αντιστρεπτικη δοκο
πισω-->υστερουντες βραχιονες με ραβδους στρεψης και αντιστρεπτικη δοκο
τιμονι
στροφες-->3,0
διαμετρος στροφης-->10,9 μ.
φρενα-->εμπρος αεριζομενοι δισκοι 247 χιλ.
πισω ταμπουρα 180 χιλ
ζαντες-->5,0J X 13''
λαστιχα-->165/70 R 13''
τελ.ταχ:175 χλμ
επιταχυνσεις:
0-40-->2.6
0-60-->4,8
0-80-->7,6
0-100-->11,5
0-120-->16,8
0-140-->25,4(μια ενσταση για τον προεδρο:το 1100 δεν τα εχει σε 21,9..καποιο τυπογραφικο θα εχει γινει,γιατι δεν γινεται απο τα 120 στα 140 1,6 δευτ.)
0-160-->41,3
επιταχυνση εν κινησει, με 3η
30-50-->4,2
50-80-->6,1
80-110-->6,9
με 4η
40-60-->5,8
80-110-->9,5
110-130-->7,8
με 5η
50-70-->8,3
80-110-->14,7
110-130-->13,1
400 μετρα απο σταση
17,9δ/λ / 123,5χλμ
1000 μετρα απο σταση
33,4δ/λ /152,7χλμ
σφαλμα ταχυμετρου
ενδειξη-->100
πραγματικα-->96
θορυβος
80χ.α.ω με 3η-->71 dbA
120χ.α.ω με 4η-->73dbA
140χ.α.ω με 5η-->75dbA
καταναλωση
μεση τεστ-->9,23 λιτρα /100χλμ
ρεζερβουαρ-->45 λιτρα
μεση ECE-->6,85 λιτρα/100χλμ
συνθηκες μετρησεων
φορτιο-->2 ατομα και οργανα μετρησεων
ρεζερβουαρ-->γεματο
εξωτ.συνθηκες-->στεγνη ασφαλτος
θερμοκρασια-->15 βαθμοι
ανεμος-->2-3 μποφορ
ενδειξη οδομετρου-->785 χλμ
κινητηρας
4-κυλινδρος σε σειρα,τοποθετημενος εμπρος κατα τον εγκαρσιο αξονα,
με μπλοκ και κυλινδροκεφαλη απο αλουμινιο.τροφοδοσια με ηλεκτρονικο ψεκασμο πολλαπλων σημειων.
κυβισμος-->1360κεκ
μεγ.ισχυς-->75 ιπποι/5500σαλ
μεγ.ροπη-->11,5/3400σαλ
διαμ. x διαδρομη-->75,0 Χ 77.0 χιλ
βαλβιδες-->2 ανα κυλινδρο
εκκεντροφοροι-->1ΕΕΚ
συμπιεση-->10,2:1
αναρτηση
εμπρος-->γονατα μακφερσον,με ψαλιδια βασης και
αντιστρεπτικη δοκο
πισω-->υστερουντες βραχιονες με ραβδους στρεψης και αντιστρεπτικη δοκο
τιμονι
στροφες-->3,0
διαμετρος στροφης-->10,9 μ.
φρενα-->εμπρος αεριζομενοι δισκοι 247 χιλ.
πισω ταμπουρα 180 χιλ
ζαντες-->5,0J X 13''
λαστιχα-->165/70 R 13''
απ'τη ζωη μου εισαι απων...εεε και λοιπον..!!!Υouporn!!
- Panos Kal.
- Επίτιμο Μέλος*
- Δημοσιεύσεις: 7287
- Εγγραφή: 21 Αύγ 2006, 11:27
- Αυτοκίνητο: Saxo 16v /206 1.6 GTi
- Φύλο: Άντρας
- Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
- Επικοινωνία:
- filips
- Άριστο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2645
- Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 21:14
- Αυτοκίνητο: saxo 1400 vts
- Τοποθεσία: αθηνα
- Επικοινωνία:
το εχω δει κι εγω το 12,9....αλλα εγω ειμαι σιγουρος οτι το δικο μου τουλαχιστον αυτοκινητο δεν τα κανει τα 100 σε 12,9...πολυ πολυ χοντρα που το ειχα μετρησει ειχα βγαλει γυρω στο 11,5 (+,- 0,5)...αρα το 11,5 που εχω δει σε καποια περιοδικα το θεωρω πολυ πιο σιιγουρο απο το 12,9
απ'τη ζωη μου εισαι απων...εεε και λοιπον..!!!Υouporn!!
- filips
- Άριστο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2645
- Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 21:14
- Αυτοκίνητο: saxo 1400 vts
- Τοποθεσία: αθηνα
- Επικοινωνία:
εννοειται οτι παιζουν ρολο οι συνθηκες...απλα εγω λεω οτι στα χερια μου(που ενταξει οδηγαω 2 χρονια αλλα δεν μπορω να κανω τιποτα αριστα)καθε φορα που το μετραω χοντρα χοντρα βγαζω 11,5 στο περιπου...αρα το 12,9 το θεωρω τραβηγμενο....οπως και καθε αλλο αριθμο πανω απο το 12...τουλαχιστον σε σχετικα καλα χερια
απ'τη ζωη μου εισαι απων...εεε και λοιπον..!!!Υouporn!!
- filips
- Άριστο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2645
- Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 21:14
- Αυτοκίνητο: saxo 1400 vts
- Τοποθεσία: αθηνα
- Επικοινωνία:
Φίλιππος έγραψε:στον οδηγο χρησης η μονη διαφορα απο το απλο 1400 με αυτο του vts ειναι η τελικη ταχυτητα που αντι για 175 ειναι 176...λοιπον,γρηγορα γρηγορα για το mk1 1400 να αναφερω...
τελ.ταχ:175 χλμ
επιταχυνσεις:
0-40-->2.6
0-60-->4,8
0-80-->7,6
0-100-->11,5
0-120-->16,8
0-140-->25,4(μια ενσταση για τον προεδρο:το 1100 δεν τα εχει σε 21,9..καποιο τυπογραφικο θα εχει γινει,γιατι δεν γινεται απο τα 120 στα 140 1,6 δευτ.)
0-160-->41,3
επιταχυνση εν κινησει, με 3η
30-50-->4,2
50-80-->6,1
80-110-->6,9
με 4η
40-60-->5,8
80-110-->9,5
110-130-->7,8
με 5η
50-70-->8,3
80-110-->14,7
110-130-->13,1
400 μετρα απο σταση
17,9δ/λ / 123,5χλμ
1000 μετρα απο σταση
33,4δ/λ /152,7χλμ
σφαλμα ταχυμετρου
ενδειξη-->100
πραγματικα-->96
θορυβος
80χ.α.ω με 3η-->71 dbA
120χ.α.ω με 4η-->73dbA
140χ.α.ω με 5η-->75dbA
καταναλωση
μεση τεστ-->9,23 λιτρα /100χλμ
ρεζερβουαρ-->45 λιτρα
μεση ECE-->6,85 λιτρα/100χλμ
συνθηκες μετρησεων
φορτιο-->2 ατομα και οργανα μετρησεων
ρεζερβουαρ-->γεματο
εξωτ.συνθηκες-->στεγνη ασφαλτος
θερμοκρασια-->15 βαθμοι
ανεμος-->2-3 μποφορ
ενδειξη οδομετρου-->785 χλμ
κινητηρας
4-κυλινδρος σε σειρα,τοποθετημενος εμπρος κατα τον εγκαρσιο αξονα,
με μπλοκ και κυλινδροκεφαλη απο αλουμινιο.τροφοδοσια με ηλεκτρονικο ψεκασμο πολλαπλων σημειων.
κυβισμος-->1360κεκ
μεγ.ισχυς-->75 ιπποι/5500σαλ
μεγ.ροπη-->11,5/3400σαλ
διαμ. x διαδρομη-->75,0 Χ 77.0 χιλ
βαλβιδες-->2 ανα κυλινδρο
εκκεντροφοροι-->1ΕΕΚ
συμπιεση-->10,2:1
αναρτηση
εμπρος-->γονατα μακφερσον,με ψαλιδια βασης και
αντιστρεπτικη δοκο
πισω-->υστερουντες βραχιονες με ραβδους στρεψης και αντιστρεπτικη δοκο
τιμονι
στροφες-->3,0
διαμετρος στροφης-->10,9 μ.
φρενα-->εμπρος αεριζομενοι δισκοι 247 χιλ.
πισω ταμπουρα 180 χιλ
ζαντες-->5,0J X 13''
λαστιχα-->165/70 R 13''
αποψη μου ειναι οτι το 11,2,αντε το 11,5-12 παρα ανταποκρινεται πληρως με βαση αυτα που νοιωθω...γενικως πιστευω πως ειναι σχετικα κοντα στην πραγματικοτητα
απ'τη ζωη μου εισαι απων...εεε και λοιπον..!!!Υouporn!!
- giannis123
- Νέο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 15:52
- Τοποθεσία: πατρα-ναυπλιο
καθως κοιταζα τις παρουσιασεις των saxo των μελων παρατηρησα πως το saxo του Φιλλιπου εχει διαφορετικη ταπα νερου απο του Πανου...εγω εχω βιδωτη σαν του πανου και σαν ενος quicksilver ενος φιλου μου και οταν προσφατα πηγα να αγορασω μια ταπα απο ενα συνεργειο citroen,το μαστορι εκει,μου ειπε πως εχω ψυγειο απο peugeot,πως το αμαξι ειναι μαλλον τρακαρισμενο και πως η σωστη ταπα ειναι για saxo σαν του φιλλιπου....για πειτε μου βρε παιδια αν ξερει κανεις τι παιζει με αυτο το θεμα,αν ξερει κανεις,γιατι το αμαξι για να το αγορασω το περασα απο ι.κτεο απο φαναρτζη και απο μηχανικο και ολοι το βρηκαν αριστο.....
λοχιες και λιονταρια.........πανε μαλλια κουβαρια
- Panos Kal.
- Επίτιμο Μέλος*
- Δημοσιεύσεις: 7287
- Εγγραφή: 21 Αύγ 2006, 11:27
- Αυτοκίνητο: Saxo 16v /206 1.6 GTi
- Φύλο: Άντρας
- Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
- Επικοινωνία:
venzinas έγραψε:και που ηξερε ο κομπογιανητης αν δεν ειχε τριπησει το ψηγειο και αλαχτηκε???giannis123 έγραψε:το μαστορι εκει,μου ειπε πως εχω ψυγειο απο peugeot,πως το αμαξι ειναι μαλλον τρακαρισμενο και πως η σωστη ταπα ειναι για saxo σαν του φιλλιπου....
Εμενα παντως που δεν εχει τρακαρει εχει την ταπα αυτη απο το εργοστασιο.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
- giannis123
- Νέο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 15:52
- Τοποθεσία: πατρα-ναυπλιο
Εμενα παντως που δεν εχει τρακαρει εχει την ταπα αυτη απο το εργοστασιο. [/quote]
τι να πω...παντος μου φαινεται κουλο να ειναι ολα ιδια πανω με το quicksilver και να αποφασισε η citroen να διαφοροποιειθει, βαζοντας αλλη ταπα...τελος παντων ψιλοκαθησυχαστηκα τωρα...
Υ.Γ. την ταπα της citroen την εδινε αυτος 12,40€ καιτην πηρα απο ενα καταστημα peugeot 3,10€!!!!!!!
τι να πω...παντος μου φαινεται κουλο να ειναι ολα ιδια πανω με το quicksilver και να αποφασισε η citroen να διαφοροποιειθει, βαζοντας αλλη ταπα...τελος παντων ψιλοκαθησυχαστηκα τωρα...
Υ.Γ. την ταπα της citroen την εδινε αυτος 12,40€ καιτην πηρα απο ενα καταστημα peugeot 3,10€!!!!!!!
λοχιες και λιονταρια.........πανε μαλλια κουβαρια
-
- Νέο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 22 Ιούλ 2009, 15:30
- Αυτοκίνητο: saxo 1.4 vts 00
- Φύλο: Άντρας
Re: Το 1400άρι Saxo.
magkes eimai poli ikanopoiimenos me to saxaki mou!!! alla panta tha alla sti pisw akri tou mialou mou panta uparxei k i epithimia gia ena moteraki me 120 alogakia!!
Re: Το 1400άρι Saxo.
κι εγω 1.4 βτς εχω καλες επιδωσεις παρα πολυ καλο στρηψιμο,εμφανιση και καταναλωση αλλα απο αξιοπιστια δεν θα ελεγα οτι ειναι και το καλυτερο....
- filips
- Άριστο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2645
- Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 21:14
- Αυτοκίνητο: saxo 1400 vts
- Τοποθεσία: αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Το 1400άρι Saxo.
σου βγαζει προβληματα το 1400?μοτερικα εννοεις?
απ'τη ζωη μου εισαι απων...εεε και λοιπον..!!!Υouporn!!
Re: Το 1400άρι Saxo.
μοτερικα οχι αλλα πολλα περιφεριακα οπως τρομπα βενζινης,αισθητηρες,γενικσ μικροβλακιες που σου σπανε τα νευρα και σου κοστιζουν χρημα και χρονο.Τεσπα για να μην βγοθμε κ οφ τοπικ ειναι ενα πολυ καλο αμαξι με χαρακτηρα και ομορφια που σε κανει να υπομενεις οτι και αν βγαζει και σε γεμιζει ικανοποιηση οποτε το οδηγας
- billy doc
- Άριστο Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 4341
- Εγγραφή: 05 Ιουν 2008, 18:47
- Αυτοκίνητο: SLK 200K Plex tuning & 106xs
- Φύλο: Άντρας
- Τοποθεσία: Απο Βολο παντου!!!!!!
Re: Το 1400άρι Saxo.
μικρα προβληματα βγαζει....οποτε κανεις στραβα ματια....τουλαχιστον πολυ δυσκολο να μεινεις....
σαξόραλλος & ξερός!!!!!!
- kourlis
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 6796
- Εγγραφή: 08 Μαρ 2006, 01:07
- Φύλο: Άντρας
- Τοποθεσία: Βέρνη-Ελβετία
Re: Το 1400άρι Saxo.
Σε κατηφόρα έχω πάει 210 κοντερίσια... εκεί χέστηκα...
Re: Το 1400άρι Saxo.
Η βλ@κεία δεν είναι αναπηρία...
Ο αισιόδοξος βλέπει μια ευκαιρία σε κάθε κίνδυνο. Ο απαισιόδοξος βλέπει έναν κίνδυνο σε κάθε ευκαιρία..